Está aqui
Estudos e Relatórios
Content links
Estudos e Relatórios
Relatório de Atividades 2022 |
|
Compulsory education in Europe 2022/2023 |
|
The structure of the European education systems 2022/2023: schematic diagrams |
|
Education at a Glance 2022: OECD Indicators |
|
The state of the field of computational thinking in early childhood education |
|
Review of Inclusive Education in Portugal, Reviews of National Policies for Education |
|
When Practice Meets Policy in Mathematics Education: A 19 Country/Jurisdiction Case Study |
|
Relatório de Avaliação da Implementação das Aprendizagens Essenciais |
|
OECD Review of Well-being Policies and Practices in Dubai’s Private School Sector |
|
Embedding Values and Attitudes in Curriculum |
|
Teaching as a Knowledge Profession |
|
Para uma Avaliação Pedagógica: Dinâmicas e Processos de Formação no Projeto MAIA (2020-2021) |
|
OECD Schooling, Teachers and Teaching project |
|
How families handled emergency remote schooling during the Covid-19 lockdown in spring 2020 |
|
Equity in school education in Europe: Structures, policies and student performance |
|
Estudo de Avaliação da Reorganização do Calendário Escolar |
|
Recomendações para a Melhoria das Aprendizagens dos Alunos em Matemática |
|
Estudo Avaliativo da Experiência Pedagógica PAFC |